Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1711 000S mahle

Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S MAHLE

ACP 1711 000S Kompresor klimatyzacji MAHLE
mahle ACP 1711 000S
Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S
ACP 1711 000S

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP 1711 000S

producent:

MAHLE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL CORSA E, CORSA E/HATCHBACK 1.3D 09.14-

Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S producenta MAHLE

OPEL

1854450, 315595319, 39006351, 39079897, 95518238

numery OEM:
OPEL      1854450
OPEL      315595319
OPEL      39006351
OPEL      39079897
OPEL      95518238
VAUXHALL      95518238

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji ACP 1711 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.