Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat LEON Furgon/hatchback (5F1) 1.2 TSI (2013.01-???) 86km » ACP 454 000P mahle
wybrany samochód: 
Seat Leon Furgon/hatchback (5f1) 1.2 Tsi (2013.01-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P MAHLE

ACP 454 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 454 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P
ACP 454 000P
mahle ACP 454 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P mahle
1,615.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

351001391, 70817021, 8FK 351 001-391, ACP 454 000S

numer części:

ACP 454 000P

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraDKS17D
Ograniczenia producentaValeo
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 100
Ø koła pasowego [mm]115
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber7
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635028868
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT KOLEOS I 2.0D 07.08-
numery OEM:
RENAULT      926007877R
RENAULT      92600JY02A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 454 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.