Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Isuzu TROOPER I (UBS) 2.2 TD 4WD (1984.03-1991.12) 72km » 13-0006 maxgear
wybrany samochód: 
Isuzu Trooper I (ubs) 2.2 Td 4wd (1984.03-1991.12) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0006 MAXGEAR

13-0006 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0006
Cewka zapłonowa 13-0006
82.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: >10 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-8004

numer części:

13-0006

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
nr EAN5907558559231
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0006 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA DAEWOO LANOS
numery OEM:
OPEL      1208051
CHEVROLET      1 104 038
CHEVROLET      10 450 424
CHEVROLET      10 490 192
CHEVROLET      25 184 291
CHEVROLET      88 921 374
CHEVROLET      96 350 585
CHEVROLET      E 586 A
DAEWOO      1 104 038
DAEWOO      10 450 424
DAEWOO      10 490 192
DAEWOO      25 184 291
DAEWOO      88 921 374
DAEWOO      96 350 585
DAEWOO      E 586 A
PONTIAC      1 104 038
PONTIAC      10 450 424
PONTIAC      10 490 192
PONTIAC      25 184 291
PONTIAC      88 921 374
PONTIAC      96 350 585
PONTIAC      E 586 A
BUICK      1 104 038
BUICK      10 450 424
BUICK      10 490 192
BUICK      25 184 291
BUICK      88 921 374
BUICK      96 350 585
BUICK      E 586 A
CADILLAC      1 104 038
CADILLAC      10 450 424
CADILLAC      10 490 192
CADILLAC      25 184 291
CADILLAC      88 921 374
CADILLAC      96 350 585
CADILLAC      E 586 A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0006 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.