
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 242 |
| Śr. wewn. bębna ham. [mm] | 200 |
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 201 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 52,5 |
| Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 81 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 39,8 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Ilość otworów | 4 |
| Wymagana ilość | 2 |
| nr EAN | 5907558554847 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-1037 MAXGEAR
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
96193771, 96193876
| CHEVROLET | 96193771 | |
| DAEWOO | 96193771 | |
| DAEWOO | 96193876 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-1037 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-1037 MAXGEAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.