
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Średnica bębna hamulcowego | 200 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 50,1 |
| Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 239,7 |
| Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 59,2 |
| Wzór otworów/Ilość otworów | 04/05 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 201,5 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 65 |
| Ciężar [kg] | 3,7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
| Długość opakowania [cm] | 26,3 |
| Szerokość opakowania [cm] | 25,9 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,6 |
| Techniczny numer informacyjny | 98100 0228 0 1 |
| nr EAN | 5901619571064 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-1344 MAXGEAR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
1S0609617, 6X0609617A
1S0609617, 6X0609617A
1S0609617, 6X0609617A
| AUDI | 1S0609617 | |
| AUDI | 6X0609617A | |
| SEAT | 1S0609617 | |
| SEAT | 6X0609617A | |
| SKODA | 1S0609617 | |
| SKODA | 6X0609617A | |
| VOLKSWAGEN | 1S0609617 | |
| VOLKSWAGEN | 6X0609617A |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-1344 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-1344 MAXGEAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.