Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 40-0188 maxgear

Poduszka silnika 40-0188 MAXGEAR

40-0188 Poduszka silnika MAXGEAR
maxgear 40-0188

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0188

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z prawej
Rodzaj łożyskowania Hydrołożysko
Ciężar [kg] 2,285
nr EAN 5901619519530

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 40-0188 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. VW T5 03- PR Z ELEMENTEM ALUMIOWYM KPL.

Poduszka silnika 40-0188 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Poduszka silnika 40-0188 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

7E0199256H, 7H0199256, 7H0199256F

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0 199 256 H
VOLKSWAGEN      7H0 199 256
VOLKSWAGEN      7H0 199 256 F

Zastosowanie Poduszka silnika 40-0188 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 40-0188 MAXGEAR:

Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km
Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.