
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 5907558511390 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0001 MAXGEAR
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
11510032679, 11512243003, 11512244333, 11512245687, 11519068606, 11519069529, 2243003, 2244333, 2245687, 9068606, 9069529
1334101, 1334124, 90509657
| BMW | 11 51 0 032 679 | |
| BMW | 11 51 2 243 003 | |
| BMW | 11 51 2 244 333 | |
| BMW | 11 51 2 245 687 | |
| BMW | 11 51 9 068 606 | |
| BMW | 11 51 9 069 529 | |
| BMW | 11510032679 | |
| BMW | 11512243003 | |
| BMW | 11512244333 | |
| BMW | 11512245687 | |
| BMW | 11519068606 | |
| BMW | 11519069529 | |
| BMW | 2 243 003 | |
| BMW | 2 244 333 | |
| BMW | 2 245 687 | |
| BMW | 2243003 | |
| BMW | 2244333 | |
| BMW | 2245687 | |
| BMW | 9 068 606 | |
| BMW | 9 069 529 | |
| BMW | 9068606 | |
| BMW | 9069529 | |
| OPEL | 13 34 101 | |
| OPEL | 13 34 124 | |
| OPEL | 1334101 | |
| OPEL | 1334124 | |
| OPEL | 90509657 | |
| VAUXHALL | 13 34 101 | |
| VAUXHALL | 13 34 124 | |
| VAUXHALL | 1334101 | |
| VAUXHALL | 1334124 | |
| VAUXHALL | 90509657 | |
| MINI | 11 51 0 032 679 | |
| MINI | 11 51 2 243 003 | |
| MINI | 11 51 2 244 333 | |
| MINI | 11 51 2 245 687 | |
| MINI | 11 51 9 068 606 | |
| MINI | 11 51 9 069 529 | |
| MINI | 11510032679 | |
| MINI | 11512243003 | |
| MINI | 11512244333 | |
| MINI | 11512245687 | |
| MINI | 11519068606 | |
| MINI | 11519069529 | |
| MINI | 2 243 003 | |
| MINI | 2 244 333 | |
| MINI | 2 245 687 | |
| MINI | 2243003 | |
| MINI | 2244333 | |
| MINI | 2245687 | |
| MINI | 9 068 606 | |
| MINI | 9 069 529 | |
| MINI | 9068606 | |
| MINI | 9069529 |
Zastosowanie Pompa wodna 47-0001 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.