
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,5 |
| Natężenie prądu [A] | 5,0 |
| Opór [Ohm] | 0,9 |
| Długość całkowita [mm] | 68,0 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20,5 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 23 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
| nr EAN | 5907558534269 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0003 MAXGEAR
| CITROËN | 5962.J3 | |
| CITROËN | 5962.T1 | |
| FORD | 7088988 | |
| OPEL | 09 111 145 | |
| OPEL | 44 03 145 | |
| PEUGEOT | 5962.J3 | |
| PEUGEOT | 5962.T1 | |
| CHEVROLET | 44 03 145 | |
| CHEVROLET | 91 11 145 | |
| DAEWOO | 44 03 145 | |
| DAEWOO | 91 11 145 | |
| PONTIAC | 44 03 145 | |
| PONTIAC | 91 11 145 | |
| BUICK | 44 03 145 | |
| BUICK | 91 11 145 | |
| CADILLAC | 44 03 145 | |
| CADILLAC | 91 11 145 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0003 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0003 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.