Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 05-0196 metelli cifam

Pompa hamulcowa 05-0196 METELLI CIFAM

05-0196 Pompa hamulcowa METELLI CIFAM
101.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

05-0196

producent:

METELLI CIFAM

Materiał Żeliwo
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 22,20
nr EAN 8032747091722
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 05-0196 METELLI CIFAM

POMPA HAM METELLI 05-0196 SEAT INCA 95>/SKODA FELICJA 94-01/VW CADDY 95-04 T4 90> IBIZA 99- BEZ ABS 22,20MM SYS.LUCAS

Pompa hamulcowa 05-0196 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa hamulcowa 05-0196 producenta METELLI CIFAM

VOLKSWAGEN

1H1611019B, 357611019A

SEAT

1H1611019B, 357611019A

SKODA

6U0611019

numery OEM:
SEAT      1H1 611 019B
SEAT      357 611 019A
SKODA      6U0 611 019
VOLKSWAGEN      1H1 611 019B
VOLKSWAGEN      357 611 019A

Zastosowanie Pompa hamulcowa 05-0196 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 05-0196 METELLI CIFAM:

ZBIGNIEW, GRAJEWO
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2023-09-04
 5/5
Tego nie kupowałem

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.