| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość [mm] | 28 |
| Wysokość [mm] | 52 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 5,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 3,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 3,5 |
| nr EAN | 4044197116522 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza OP-SB-1386 MOOG
| OPEL | 4703860 | |
| OPEL | 4706664 | |
| OPEL | 9212533 | |
| OPEL | 96316765 | |
| OPEL | 96380613 | |
| SUBARU | 4526177A10 | |
| SUZUKI | 0931910030 | |
| VAUXHALL | 4705172 | |
| VAUXHALL | 9212533 | |
| VAUXHALL | 96380586 | |
| CHEVROLET | 96380613 | |
| DAEWOO | 4705172 | |
| DAEWOO | 96380586 | |
| DAEWOO | 96380613 |
Zastosowanie Tuleja wahacza OP-SB-1386 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza OP-SB-1386 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.