Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi ALLROAD C5 (4BH) 4.2 V8 quattro (2002.07-2005.08) 299km » RE-BJ-0531 moog
wybrany samochód: 
Audi Allroad C5 (4bh) 4.2 V8 Quattro (2002.07-2005.08) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza RE-BJ-0531 MOOG

RE-BJ-0531 Sworzeń wahacza MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

RE-BJ-0531

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]57
Wysokość [mm]62
Wymiar gwintuM12X1.25
Wymiar stożka [mm]17,5
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5010874753976
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RE-BJ-0531 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 17,5mm) pasuje do: DACIA 1210, 1300, 1307, 1309, 1310, 1410, PICK UP, RENAULT 12, 12 TOROS, 12 VARIABLE, 15, 17, 18 1.2-2.6 10.69-05.08
numery OEM:
RENAULT      7701455905
RENAULT      7701460886
DACIA      7701460886

Zastosowanie Sworzeń wahacza RE-BJ-0531 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza RE-BJ-0531 MOOG:

Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.