Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 3.7 quattro (1999.03-2005.01) 260km » VO-ES-0510 moog
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 3.7 Quattro (1999.03-2005.01) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-0510 MOOG

VO-ES-0510 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog VO-ES-0510
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-0510
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VO-ES-0510

dostawca:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1 [mm]12,65
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]94
Długość 2 [mm]22,5
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.5
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
nr EAN5010874768529
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-0510 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A2, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CADDY/MINIVAN, LUPO I, POLO, POLO III 1.0-2.0 02.93-06.09
numery OEM:
AUDI      6E0 419 812
AUDI      6K0 422 812
AUDI      6X0 422 812
AUDI      8Z0 419 812 A
AUDI      8Z0423812
AUDI      8Z0423812A
SEAT      6E0 419 812
SEAT      6K0 422 812
SEAT      6X0 422 812
SEAT      8Z0 419 812 A
SKODA      6E0 419 812
SKODA      6K0 422 812
SKODA      6X0 422 812
SKODA      8Z0 419 812 A
VOLKSWAGEN      6E0 419 812
VOLKSWAGEN      6K0 422 812
VOLKSWAGEN      6X0 422 812
VOLKSWAGEN      8Z0 419 812 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-0510 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-0510 MOOG:

Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.