
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 5,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 4 |
| nr EAN | 4044197665785 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-10844 MOOG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
1K0407183M, 1K0407183P, 5C0407183A
| AUDI | 1K0 407 183 M | |
| AUDI | 1K0 407 183 P | |
| AUDI | 5C0 407 183 A | |
| SEAT | 1K0 407 183 M | |
| SKODA | 1K0 407 183 M | |
| SKODA | 1K0 407 183 P | |
| SKODA | 5C0 407 183 A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 183 M | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 183 P | |
| VOLKSWAGEN | 5C0 407 183 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-10844 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-10844 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.