
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość [mm] | 27,5 |
| Wysokość [mm] | 47 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 4,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 3 |
| Wysokość opakowania [cm] | 3 |
| nr EAN | 4044197116331 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-1367 MOOG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
6N0407182
6N0407182
| AUDI | 6N0 407 182 | |
| SEAT | 6N0 407 182 | |
| SKODA | 6N0 407 182 | |
| VOLKSWAGEN | 6N0 407 182 |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-1367 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-1367 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.