
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Długość [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 46 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 6 |
| Szerokość opakowania [cm] | 6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 5 |
| nr EAN | 4044197116348 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-1368 MOOG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
6N0407181
6N0407181
| AUDI | 6N0 407 181 | |
| SEAT | 6N0 407 181 | |
| SKODA | 6N0 407 181 | |
| VOLKSWAGEN | 6N0 407 181 |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-1368 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-1368 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.