Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1576 |
nr EAN | 087295104026 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0402 NGK
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
030906262F
030906262F
030906262F
AUDI | 030 906 262 F | |
SEAT | 030 906 262 F | |
SKODA | 030 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 F | |
LAMBORGHINI | 030 906 262 F | |
BENTLEY | 030 906 262 F |
Zastosowanie Sonda lambda 0402 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0402 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.