Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 700 |
nr EAN | 087295922453 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 92245 NGK
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
06A906265F
06A906265F
06A906265F
06A906265F
AUDI | 06A 906 265 F | |
SEAT | 06A 906 265 F | |
SKODA | 06A 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 F | |
LAMBORGHINI | 06A 906 265 F | |
BENTLEY | 06A 906 265 F |
Zastosowanie Sonda lambda 92245 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 92245 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.