Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1430 |
nr EAN | 087295971505 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 97150 NGK
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
021906265AC
7325143, 95VW9F472CB
021906265AC
AUDI | 021 906 265 AC | |
FORD | 7325143 | |
FORD | 95VW9F472CB | |
SEAT | 021 906 265 AC | |
SKODA | 021 906 265 AC | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 AC | |
LAMBORGHINI | 021 906 265 AC | |
BENTLEY | 021 906 265 AC |
Zastosowanie Sonda lambda 97150 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 97150 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.