Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Peugeot 308 SW II (LC_, LJ_, LR_, LX_, L4_) 1.6 HDi 92 (2014.03-2021.06) 92km » 89611 nissens
wybrany samochód: 
Peugeot 308 Sw Ii (lc_, Lj_, Lr_, Lx_, L4_) 1.6 Hdi 92 (2014.03-2021.06) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 89611 NISSENS

89611 Kompresor, klimatyzacja NISSENS
nissens 89611
Kompresor, klimatyzacja 89611
89611
nissens 89611 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 89611 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89611 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89611 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89611 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89611 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89611 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89611 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89611 nissens
709.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 41.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89611

dostawca:

NISSENS

Status produktu: Normalny
nr EAN5707286374522
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 89611 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MASSEY FERGUSON 3000, 5000 01.08-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 89611 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja 89611 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.