Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CORSA C Furgon/hatchback (X01) 1.7 DTI 16V (F08, W5L) (2000.09-2003.07) 75km » 211967 nk
wybrany samochód: 
Opel Corsa C Furgon/hatchback (x01) 1.7 Dti 16v (f08, W5l) (2000.09-2003.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 211967 NK

211967 Zacisk hamulca NK

    Ocena:
numer części:

211967

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów211968
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1/Średnica 2 [mm]48/40
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
nr EAN5703858234140
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8623009 Tłoczek, zacisk hamulca
8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
8819015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211967 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      4401 86
CITROËN      9945800
FIAT      9945798
PEUGEOT      4401 86

Zastosowanie Zacisk hamulca 211967 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.