Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 Avant (4F5) RS6 quattro (2008.04-2010.08) 580km » 2123127 nk
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) Rs6 Quattro (2008.04-2010.08) 580km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2123127 NK

2123127 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2123127

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2123128
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]284
nr EAN5703858234904
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8623013 Tłoczek, zacisk hamulca
8823011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2123127 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
ALFA ROMEO      9947126
ALFA ROMEO      9947128
ALFA ROMEO      9947391
ALFA ROMEO      9947393
ALFA ROMEO      9950553
ALFA ROMEO      9950643
ALFA ROMEO      9950645
FIAT      711792000
FIAT      9947126
FIAT      9947128
FIAT      9947391
FIAT      9950645
LANCIA      9947126
LANCIA      9947128
LANCIA      9947393
LANCIA      9950553

Zastosowanie Zacisk hamulca 2123127 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.