Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi (2014.10-???) 208km » 2126107 nk
wybrany samochód: 
Peugeot 208 I (ca_, Cc_) 1.6 Gti (2014.10-???) 208km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2126107 NK

2126107 Zacisk hamulca NK

    Ocena:
numer części:

2126107

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2126108
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]259,5
nr EAN5703858235727
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8626008 Tłoczek, zacisk hamulca
8826010 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8926012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2126107 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
HONDA      43013SN7G00
HONDA      43019SV4A00
HONDA      43019SV4A01
HONDA      43230SM4G02
HONDA      43230SM4G03
HONDA      43230SM4G04
HONDA      43230SV4A02
ROVER      GBC90178

Zastosowanie Zacisk hamulca 2126107 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.