Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro (2011.11-2018.09) 313km » 2126116 nk
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tdi Quattro (2011.11-2018.09) 313km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2126116 NK

2126116 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2126116

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2126115
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]23
nr EAN5703858244545
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8699087 Tłoczek, zacisk hamulca
8826008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999032 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2126116 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
HONDA      45012SN7G50
HONDA      45018SM5000
HONDA      45018SS0A00
HONDA      GBC90175
ROVER      45018SM5000
ROVER      45018SS0A00
ROVER      45210SM5G51
ROVER      45210SS0G01
ROVER      GBC90175

Zastosowanie Zacisk hamulca 2126116 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.