Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 (1988.05-1992.07) 64km » 2133163 nk
wybrany samochód: 
Peugeot 405 I Break (15e) 1.4 (1988.05-1992.07) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133163 NK

2133163 Zacisk hamulca NK
228.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

2133163

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133164
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaPERROT
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]44
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
nr EAN5703858236984
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8633028 Tłoczek, zacisk hamulca
8833018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8933003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133163 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB P/T. SPRINTER 95-06 LE ĂŽR 44 MM
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 420 86 83
MERCEDES-BENZ      902 420 11 01
MERCEDES-BENZ      904 420 01 01
MERCEDES-BENZ      904 420 08 01
MERCEDES-BENZ      904 420 23 01
MERCEDES-BENZ      904 420 35 01
MERCEDES-BENZ      A001 420 86 83
MERCEDES-BENZ      A902 420 11 01
MERCEDES-BENZ      A904 420 01 01
MERCEDES-BENZ      A904 420 08 01
MERCEDES-BENZ      A904 420 23 01
MERCEDES-BENZ      A904 420 35 01
VOLKSWAGEN      2D0 615 105 A
VOLKSWAGEN      2D0 615 105 B

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133163 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.