Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2136137 nk

Zacisk hamulca 2136137 NK

2136137 Zacisk hamulca NK
223.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

2136137

dostawca:

NK

parzyste numery artykułów 2136138
Materiał Aluminium
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm] 34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 240
nr EAN 5703858681197

skład zestawu:
8636023 Tłoczek, zacisk hamulca
8836026 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136137 NK

Koszt kaucji: 176.81 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA G 98-05 LE

Zacisk hamulca 2136137 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zacisk hamulca 2136137 producenta NK

OPEL

542006, 542463, 93170598, 93176080

numery OEM:
OPEL      5 42 006
OPEL      5 42 463
OPEL      93170598
OPEL      93176080
VAUXHALL      93170598
VAUXHALL      93176080

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136137 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.