Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MEGANE CC (EZ0/1_) 1.5 dCi (EZ09, EZ1G, EZ0D, EZ14) (2010.06-???) 110km » 2136226 nk
wybrany samochód: 
Renault Megane Cc (ez0/1_) 1.5 Dci (ez09, Ez1g, Ez0d, Ez14) (2010.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136226 NK

2136226 Zacisk hamulca NK

    Ocena:
numer części:

2136226

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136225
MateriałŻeliwo
Drganiaz tłumikiem drgań skrętnych
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]40
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]286
nr EAN5703858711238
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8636014 Tłoczek, zacisk hamulca
8836004 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136226 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      5 42 272
OPEL      5 42 286
OPEL      5 42 336
OPEL      90509205
OPEL      90543587
VAUXHALL      90509205
VAUXHALL      90543587

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136226 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.