Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Chrysler VOYAGER II (ES) 3.0 i (1991.01-1995.09) 147km » 9036167 nk
wybrany samochód: 
Chrysler Voyager Ii (es) 3.0 I (1991.01-1995.09) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 9036167 NK

9036167 Cięgło, hamulec postojowy NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9036167

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Długość 1/Długość 2 [mm]1475/1307+1462/1292
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN5703858916114
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9036167 NK

numery OEM:
OPEL      13214177
OPEL      5 22 038
VAUXHALL      13214177
zamienniki:
BC4009
brak
QUINTON

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9036167 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9036167 NK:

Krzysztof, Czerwonak
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Adam, Warszawa
2021-12-16
 5/5
OK.
Vitalii, Serock
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.