Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo (2010.06-???) 500km » AQ-1032 optimal
wybrany samochód: 
Porsche Cayenne (92a) 4.8 Turbo (2010.06-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna AQ-1032 OPTIMAL

AQ-1032 Pompa wodna OPTIMAL
optimal AQ-1032
Pompa wodna AQ-1032

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AQ-1032

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Koła pasowebez koła pasowego
Rodzaj korpusubez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica koła łopatkowego [mm]60
Wymiar gwintuM8
Rodzaj łożyskaŁożysko wałeczkowe
Ilość otworów gwintowanych3
nr EAN4031185033640
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna AQ-1032 OPTIMAL

numery OEM:
AUDI      026 121 005 A
AUDI      026 121 005 C
AUDI      026 121 005 E
AUDI      026 121 005 G
AUDI      026 121 005 H
AUDI      026 121 005 JX
AUDI      026 121 010 C
AUDI      037 121 005 C
AUDI      068 121 005 A
AUDI      261 210 052 2
FORD      1031879
SEAT      026 121 005 A
SEAT      026 121 005 C
SEAT      026 121 005 E
SEAT      026 121 005 G
SEAT      026 121 005 H
SEAT      026 121 005 J
SEAT      026 121 005 JX
SEAT      037 121 005 C
SEAT      261 210 052 2
SKODA      026 121 005 J
SKODA      037 121 005 C
SKODA      261 210 052 2
VOLKSWAGEN      026 121 005 A
VOLKSWAGEN      026 121 005 C
VOLKSWAGEN      026 121 005 E
VOLKSWAGEN      026 121 005 G
VOLKSWAGEN      026 121 005 H
VOLKSWAGEN      026 121 005 JX
VOLKSWAGEN      026 121 010 C
VOLKSWAGEN      037 121 005 C
VOLKSWAGEN      068 121 005 A
VOLKSWAGEN      261 210 052 2
VAG      026 121 005 JX

Zastosowanie Pompa wodna AQ-1032 OPTIMAL w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.