Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Mazda 929 II coupe (HB) 2.0 i Turbo (HBES) (1984.10-1987.07) 120km » F8-3041 optimal
wybrany samochód: 
Mazda 929 Ii Coupe (hb) 2.0 I Turbo (hbes) (1984.10-1987.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika F8-3041 OPTIMAL

F8-3041 Poduszka silnika OPTIMAL
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

F8-3041

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz tyłu
Strona zabudowyz lewej
Wysokość [mm]85
Rodzaj łożyskowaniaHydrołożysko
Średnica zewnętrzna 1 [mm]69
Średnica zewnętrzna 2 [mm]71
Rozstaw śrub mocujących [mm]106
nr EAN4031185830416
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika F8-3041 OPTIMAL

numery OEM:
SEAT      357199402A
SEAT      357199402C
SEAT      3A0199402
VOLKSWAGEN      357199402A
VOLKSWAGEN      357199402C
VOLKSWAGEN      3A0199402
VAG      357199402A
VAG      357199402C
VAG      3A0199402

Zastosowanie Poduszka silnika F8-3041 OPTIMAL w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.