Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Wysokość 1 [mm] | 31 |
Wysokość 2 [mm] | 60 |
nr EAN | 4031185840453 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-4045 OPTIMAL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4D0407182E, 4D0407182G, 8E0407182E
4D0407182E, 4D0407182G
4D0407182G
4D0407182G
AUDI | 4D0407182E | |
AUDI | 4D0407182G | |
AUDI | 8E0407182E | |
SEAT | 4D0407182G | |
SKODA | 4D0407182G | |
VOLKSWAGEN | 4D0407182E | |
VOLKSWAGEN | 4D0407182G |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-4045 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.