| Ilość na oś | 2 |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 39430 01 |
| nr EAN | 5907558519556 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1181 MAXGEAR
| AUDI | 4D0 407 182 E | |
| AUDI | 4D0 407 182 G | |
| AUDI | 8E0 407 182 A | |
| SEAT | 4D0 407 182 E | |
| SEAT | 4D0 407 182 G | |
| SEAT | 8E0 407 182 A | |
| SKODA | 4D0 407 182 E | |
| SKODA | 4D0 407 182 G | |
| SKODA | 8E0 407 182 A | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 182 E | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 182 G | |
| VOLKSWAGEN | 8E0 407 182 A | |
| FAW-AUDI | 4D0 407 182 E | |
| SVW | 4D0 407 182 E |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1181 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.