| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Wysokość [mm] | 67 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 57 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia osadczego sprężynującego |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 52 |
| Wysokość 1 [mm] | 60 |
| Powierzchnia | błyszczący |
| alternatywny zestaw naprawczy | F8-7353 |
| nr EAN | 4031185134163 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie F8-5299 OPTIMAL
| BMW | 33321090504 | |
| BMW | 33321095631 | |
| BMW | 33326750371 | |
| BMW | 33326767748 | |
| ALPINA | 33321090504 | |
| ALPINA | 33321095631 | |
| ALPINA | 33326750371 | |
| ALPINA | 33326767748 | |
| BRILLIANCE BMW | 33321090504 | |
| BRILLIANCE BMW | 33321095631 | |
| BRILLIANCE BMW | 33326750371 | |
| BRILLIANCE BMW | 33326767748 |
Zastosowanie Łożyskowanie F8-5299 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.