
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Wysokość [mm] | 14 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| nr EAN | 4031185270571 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-7129 OPTIMAL
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MN184133, MR403441
1609910680, 1612448580, 3523CS
| MITSUBISHI | MN184133 | |
| MITSUBISHI | MR403441 | |
| PEUGEOT | 1609910680 | |
| PEUGEOT | 1612448580 | |
| PEUGEOT | 3523CS |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-7129 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.