| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Wymagana ilość | 2 |
| Materiał | Aluminium |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19,8 |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Długość [mm] | 111,6 |
| Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14 x 2,00 RHT F |
| Gwint wewnętrzny 2 [mm] | M12 x 1,75 RHT F |
| nr EAN | 4058787033878 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-8233 OPTIMAL
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
3520X6, 3521T7
| CITROËN | 3520.X6 | |
| CITROËN | 3521.T7 |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-8233 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.