Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 272km » G1-719 optimal
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-719 OPTIMAL

G1-719 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-719
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-719

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

024111011524, 024190011524, 024190032524, 1282501

numer części:

G1-719

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]160
Wymiar stożka [mm]16,3
Gwint zewn. [mm]M22 x 1,50 LHT M
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
parzyste numery artykułówG1-718
Kształtwygięty
nr EAN4031185917193
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-719 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-719 PRAWA MERCEDES DOSTAWCZE
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0003300835
MERCEDES-BENZ      A0003300835

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-719 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.