Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI (2013.05-2017.05) 150km » G2-1128 optimal
wybrany samochód: 
Audi Q5 (8rb) 2.0 Tdi (2013.05-2017.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1128 OPTIMAL

G2-1128 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-1128
49.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

G2-1128

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyOś przednia
Ograniczenia producentaKOYO
Ograniczenia producentaJTEKT
Ograniczenia producentaSMI
Wyposażenie pojazdudla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Długość [mm]317
Wersja śruby/nakrętkipodkładka zabezpieczającą
Gwint zewn. 1 [mm]M14 x 1,50
Gwint zewn. 2 [mm]M12 x 1,00
nr EAN4031185205818
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1128 OPTIMAL

DRĄŻEK KIER OPTIMAL G2-1128 RENAULT CLIO II,KANGOO
numery OEM:
NISSAN      48521-00QAG
RENAULT      7701472120
RENAULT      7701473655

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1128 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.