Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » G3-716 optimal

Sworzeń wahacza G3-716 OPTIMAL

G3-716 Sworzeń wahacza OPTIMAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-716

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Wymiar stożka [mm] 15,1
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25 RHT M
średnica zewnętrzna [mm] 40,2
nr EAN 4031185937160

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-716 OPTIMAL

SWORZEŃ WAH OPTIMAL G3-716 MITSUBISHI LANCER 79-87,HYUNDAI PONY 78-85
numery OEM:
MITSUBISHI      5452011011
MITSUBISHI      5452014200
MITSUBISHI      MB001696
MITSUBISHI      MB001715
HYUNDAI      5452011011
HYUNDAI      5452014200
HYUNDAI      MB001696
HYUNDAI      MB001699
HYUNDAI      MB001715

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-716 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-716 OPTIMAL:

JACEK, MOTYCZ
2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.