Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) (2021.01-???) 360km » 32272 original imperium
wybrany samochód: 
Peugeot 508 Sw Ii (fc_, Fj_, F4_) Pse Hybrid4 360 (f45gbt) (2021.01-???) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 32272 ORIGINAL IMPERIUM

32272 Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

32272

Status produktu: na żądanie
Gwint wewnętrzny [mm]M 12 x 1,5
Masa [g]18
średnica zewnętrzna [mm]19
Strona zabudowyOś przednia
Grubość [mm]14,5
nr EAN8033989119649
Status produktu: na żądanie

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 32272 ORIGINAL IMPERIUM

Część montażowa kolumny Mc Phersona przód pasuje do: VW POLO, POLO CLASSIC, POLO II 1.0-1.4D 09.82-09.94
numery OEM:
AUDI      861412365A
SEAT      861412365A
SKODA      861412365A
VOLKSWAGEN      861412365A

Zastosowanie Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 32272 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 32272 ORIGINAL IMPERIUM:

Jerzy, Tłuszcz
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Libiąż
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
Mariusz, Witkowo
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.