Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Toyota SUPRA (DB_) 2.0 (DB82, DB81, DB86) (2019.06-???) 197km » AC5290 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Toyota Supra (db_) 2.0 (db82, Db81, Db86) (2019.06-???) 197km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów AC5290 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AC5290 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AC5290

Status produktu: Artykuł wychodzący
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)HBS415
nr EAN4044197106790
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AC5290 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,45mm) pasuje do: FORD PUMA 1.7 03.97-06.02
numery OEM:
FORD      1031000
FORD      97MF6051AA

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AC5290 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.