Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Iveco DAILY V Furgon 35C17, 35S17, 40C17, 45C17, 50C17, 60C17, 65C17, 70C17 (2011.09-2014.02) 170km » BS520 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 35c17, 35s17, 40c17, 45c17, 50c17, 60c17, 65c17, 70c17 (2011.09-2014.02) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów BS520 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

BS520 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BS520

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]1,650
Ilość otworów2
Rodzaj uszczelnieniauszczelka metalowo-włóknowa
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]0,868
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów BS520 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 1,65mm) pasuje do: ARO 10, RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 21, CLIO I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, RAPID/MINIVAN 1.9D 03.86-10.06
numery OEM:
RENAULT      7700745724
RENAULT      7701039398

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów BS520 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.