Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.21565.70.0 pierburg

Pompa paliwa 7.21565.70.0 PIERBURG

7.21565.70.0 Pompa paliwa PIERBURG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7.21565.70.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 52
Długość całkowita [mm] 159,5
Natężenie prądu do [A] 6
Ilość połączeń 2
Ciśnienie [bar] 3
Ciśnienie [psi] 43,5
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 1761-21
nr EAN 4028977325472
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21565.70.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: VOLVO 240, 340-360, 740, 760, 780, 940, 940 II, 960, ALFA ROMEO 75, SPIDER, BMW X5 (E53), FIAT UNO, JAGUAR XJ, PEUGEOT 505, PORSCHE 911 1.2-5.0 01.60-10.06

Pompa paliwa 7.21565.70.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

Numery OE Pompa paliwa 7.21565.70.0 producenta PIERBURG

ALFA ROMEO

113540402100, 116460402100, 605183220

RENAULT

7700260678, 7700267774

PEUGEOT

145070

FIAT

60518322, 7554136, 7597693

VOLVO

1306932, 1336679, 1389449, 241723, 285211, 9142044, 9142045

SAAB

9392911

PORSCHE

92860810401, 92860810402, 94460810200, 94460810201, 94460810203, 94460810204, 94460810205, 94460810206

JAGUAR

CBC5656, DBC2482, EBC11580

numery OEM:
ALFA ROMEO      113 54 04 021 00
ALFA ROMEO      116 46 04 021 00
ALFA ROMEO      605 183 220
FIAT      605 18 322
FIAT      755 41 36
FIAT      759 76 93
JAGUAR      CBC 56 56
JAGUAR      DBC 24 82
JAGUAR      EBC 11580
PEUGEOT      1450 70
PORSCHE      928 608 104 01
PORSCHE      928 608 104 02
PORSCHE      944 608 102 00
PORSCHE      944 608 102 01
PORSCHE      944 608 102 03
PORSCHE      944 608 102 04
PORSCHE      944 608 102 05
PORSCHE      944 608 102 06
RENAULT      77 00 260 678
RENAULT      77 00 267 774
SAAB      9392911
VOLVO      1306932
VOLVO      1336679
VOLVO      1389449
VOLVO      241723
VOLVO      285211
VOLVO      9142044
VOLVO      9142045
zamienniki:
247172
brak
VALEO
52-0093
brak
KAGER
7.21565.00.0
brak
PIERBURG
7.21565.52.0
brak
PIERBURG
7.22071.00.0
brak
PIERBURG
0 580 464 027
brak
BOSCH
0 580 464 028
brak
BOSCH
0 580 464 039
brak
BOSCH
FDB701
brak
LUCAS ELECTRICAL
V95-09-0002
brak
VEMO

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21565.70.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21565.70.0 PIERBURG:

Rafał, Straszęcin
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.21565.70.0zobacz instrukcję montażu 7.21565.70.0zobacz instrukcję montażu 7.21565.70.0

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.