Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.4 4WD (P24W) (1986.11-1990.12) 109km » BFH4479 quinton
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Autobus (p0_w, P1_w, P2_w, P3_w) 2.4 4wd (p24w) (1986.11-1990.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny BFH4479 QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH4479

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:293
Długość [mm]:270
Gwint wewnętrzny [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 1 [mm]:9
Gwint zewnętrzny [mm]:M10X1MM
Długość gwintu 2 [mm]:14

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Długość całkowita [mm]:293
Długość [mm]:270
Gwint wewnętrzny [mm]:M10x1SF
Długość gwintu 1 [mm]:9
Gwint zewnętrzny [mm]:M10X1MM
Długość gwintu 2 [mm]:14

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4479 QUINTON

numery OEM:
RENAULT      77 04 001 939
RENAULT      7704001939

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4479 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.