Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » BFH4707 quinton

Przewód hamulcowy elastyczny BFH4707 QUINTON

BFH4707 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH4707

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:330
Długość [mm]:305
Gwint wewnętrzny [mm]:M10X1SF
Długość gwintu 1 [mm]:11
Gwint zewnętrzny [mm]:M10X1MM
Długość gwintu 2 [mm]:14

Status produktu: Normal
Długość całkowita [mm]:330
Długość [mm]:305
Gwint wewnętrzny [mm]:M10X1SF
Długość gwintu 1 [mm]:11
Gwint zewnętrzny [mm]:M10X1MM
Długość gwintu 2 [mm]:14

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4707 QUINTON

numery OEM:
CITROËN      4806.61
CITROËN      4806.68
CITROËN      480661
CITROËN      480668
FIAT      14 721 550 80
FIAT      1472155080
LANCIA      14 721 550 80
LANCIA      1472155080
PEUGEOT      4806.68
PEUGEOT      480668

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH4707 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.