Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » BFH5360 quinton

Przewód hamulcowy elastyczny BFH5360 QUINTON

BFH5360 Przewód hamulcowy elastyczny QUINTON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

BFH5360

producent:

QUINTON

Długość całkowita [mm]:219
Długość [mm]:197
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:M10X1SF
Długość gwintu 1 [mm]:11
Gwint wewnętrzny 2 [mm]:M10X1SF
Długość gwintu 2 [mm]:11

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny BFH5360 QUINTON

numery OEM:
NISSAN      46213-00QAC
NISSAN      4621300QAC
OPEL      44 12 727
OPEL      4412727
OPEL      55 62 237
OPEL      5562237
OPEL      91 167 776
OPEL      91 91 263
OPEL      91 91 264
OPEL      91167776
OPEL      9191263
OPEL      9191264
RENAULT      82 00 003 481
RENAULT      8200003481
VAUXHALL      9 191 263
VAUXHALL      9191263

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny BFH5360 QUINTON w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.