Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 16V Turbo (2004.05-2008.02) 163km » QBS4372 quinton
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii (bm0/1_, Cm0/1_) 2.0 16v Turbo (2004.05-2008.02) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca QBS4372 QUINTON

QBS4372 Zacisk hamulca QUINTON

    Ocena:
numer części:

QBS4372

dostawca:

QUINTON

Średnica [mm]:38
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał:stal
dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]:12
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:samojustujący
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z kołkiem prowadzącym

Status produktu: Artykuł wychodzący
Średnica [mm]:38
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał:stal
dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]:12
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:samojustujący
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z kołkiem prowadzącym

Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca QBS4372 QUINTON

numery OEM:
AUDI      701 615 424
VOLKSWAGEN      701 615 424

Zastosowanie Zacisk hamulca QBS4372 QUINTON w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.