Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Volkswagen GOLF VI Variant (AJ5) 1.2 TSI (2010.07-2013.07) 86km » QFP694 quinton
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vi Variant (aj5) 1.2 Tsi (2010.07-2013.07) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" QFP694 QUINTON

QFP694 Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" QUINTON

    Ocena:
numer części:

QFP694

dostawca:

QUINTON

Tryb pracy:elektryczny
Rodzaj koprusu:z obudową
Ciśnienie [bar]:3

Status produktu: Normal
Tryb pracy:elektryczny
Rodzaj koprusu:z obudową
Ciśnienie [bar]:3

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" QFP694 QUINTON

numery OEM:
FORD      1 028 808
FORD      1 047 280
VOLKSWAGEN      1H0 919 054AK
VOLKSWAGEN      1H0 919 651K
VOLKSWAGEN      1H0 919 651P
VOLKSWAGEN      1H0 919 651Q

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" QFP694 QUINTON w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.