Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km » 0115.10 remsa
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 0115.10 REMSA

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numery handlowe:

PCA011510

numer części:

0115.10

dostawca:

REMSA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Strona zabudowyOś przednia
Wysokość [mm]51
Szerokość [mm]129,8
Grubość [mm]165
System hamulcowySumitomo
nr EAN8427975003089
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 0115.10 REMSA

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
597033
brak
VALEO
597153
brak
VALEO
363702160547
brak
MAGNETI MARELLI
BL1227A2
brak
FTE automotive GmbH
363702160014
brak
MAGNETI MARELLI
9541
brak
OPTIMAL
FSL506
brak
FERODO
229959
brak
NK
21089.150.1
brak
ZIMMERMANN
36489/1 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 0115.10 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 0115.10 REMSA:

Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe
Jacek, CHĘCINY
2025-08-03
 5/5
Ok
Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
Super klocki
Dariusz, Łódź
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
Piotr, Warszawa
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.
Piotr, Warszawa
2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem
Marcin, Bydgoszcz
2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.
Jacek, Piastów
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.