Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TRANSIT CUSTOM V710 Furgon (NRN) 2.0 EcoBlue (2023-???) 110km » 91-05339-1 rts
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Furgon (nrn) 2.0 Ecoblue (2023-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05339-1 RTS

91-05339-1 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-05339-1

dostawca:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm]M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]M12x1,5
Długość [mm]94
Ciężar [kg]0,41
nr EAN8435130306159
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05339-1 RTS

KOŃCÓWKA DR RTS 91.05339.1 SEAT IBIZA
numery OEM:
AUDI      6Q0419812C
AUDI      6Q0423812
AUDI      6Q0423812A
AUDI      6Q0423812C
AUDI      6Z0423812A
AUDI      6Z0423812F
AUDI      8Z0423812A
SEAT      6Q0419812C
SEAT      6Q0423812
SEAT      6Q0423812A
SEAT      6Q0423812C
SKODA      6Q0419812C
SKODA      6Q0423812
SKODA      6Q0423812A
SKODA      6Q0423812C
VOLKSWAGEN      5U0419812
VOLKSWAGEN      5U0422812
VOLKSWAGEN      5U0422812A
VOLKSWAGEN      5Z0423812
VOLKSWAGEN      6Q0419812C
VOLKSWAGEN      6Q0423812
VOLKSWAGEN      6Q0423812A
VOLKSWAGEN      6Q0423812C
FAW-VW      1JD422812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05339-1 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05339-1 RTS:

Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.