Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw 5 (E28) 520 i (1985.08-1987.12) 129km » V10-7224 vaico
wybrany samochód: 
Bmw 5 (e28) 520 I (1985.08-1987.12) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Green Mobility Parts V10-7224 VAICO

V10-7224 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-7224
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Green Mobility Parts V10-7224

    Ocena:
numer części:

V10-7224

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułówV10-7225
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Wymiar gwintuM14 x 1,5
Ciężar [kg]0,353
nr EAN4046001320354
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Green Mobility Parts V10-7224 VAICO

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A1, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, MII, TOLEDO IV, SKODA CITIGO, E-CITIGO 1.0-Electric 08.99-
numery OEM:
AUDI      6Q0 423 812
AUDI      6Q0 423 812 A
AUDI      6Q0 423 812 C
AUDI      6R0 423 812
SEAT      6Q0 423 812
SEAT      6Q0 423 812 A
SEAT      6Q0 423 812 C
SEAT      6R0 423 812
SEAT      6RD 423 812 B
SKODA      6Q0 423 812
SKODA      6Q0 423 812 A
SKODA      6Q0 423 812 C
SKODA      6R0 423 812
SKODA      6RD 423 812 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 812 C
VOLKSWAGEN      6R0 423 812
VOLKSWAGEN      6RD 423 812 B
VAG      6Q0 423 812
VAG      6Q0 423 812 A
VAG      6Q0 423 812 C
VAG      6R0 423 812
VAG      6RD 423 812 B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Green Mobility Parts V10-7224 VAICO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.