Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6606065 sasic

Przewód hamulcowy elastyczny 6606065 SASIC

6606065 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

    Ocena:
numer części:

6606065

dostawca:

SASIC

Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy wewnątrz
Długość [mm] 244
Rozmiar gwintu 1 M10X100
Rozmiar gwintu 2 M10X100
dla numeru OE 82442878
nr EAN 3660872389794

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6606065 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 244mm, M10x1/M10x1) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, FIAT 500, 500 C, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO 0.9-1.9D 04.96-
numery OEM:
FIAT      46814034
FIAT      82442878
LANCIA      46814034
LANCIA      82442878
zamienniki:

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6606065 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.